Přístupové systémy

Volejte

(+420) 774 482 428

Uvědomujeme si, že klíčovým faktorem pro bezpečnost je kontrola přístupu pro domácnosti i firmy. Přístupové systémy jsou důležitou součástí moderní bezpečnosti a kontroly přístupu do bytových domů, domácností i firem. Potřebujete čipy pro omezení přístupu do bytového domu? Nebo nastavit různá přístupová oprávnění pro zaměstnance vaší firmy? Umíme to.

Díky moderním systémům můžete nastavit oprávnění pro přístupy do různých částí objektu pro různé skupiny lidí. Čím dál častěji se přístupové systémy využívají i v domácnostech, nastavte si zámek na dveřích na rozpoznání obličeje a už se nemusíte bát, že vaše děti ztratí klíče…

Prvním krokem naší spolupráce je osobní setkání s každým klientem. Posloucháme vaše potřeby, chceme porozumět specifikacím vašeho prostoru a následně navrhujeme individuální řešení přístupových systémů, které budou plně vyhovovat jak po technické stránce, tak po stránce údržby.

Naše nabídka zahrnuje:

  • Elektronické zámky – Moderní a bezpečné elektronické zámky umožňují jednoduchou a efektivní správu přístupu do budov. Je mnoho možností odemykání zámků, nejčastěji se využívá čip, rozpoznání obličeje či hlasu nebo otisk prstu.
  • Domovní zvonky a interkomy – Moderní zvonky umožňují přenos zvuku i videa a dají se kombinovat i s přístupovými čtečkami. Těmto zařízením se říká interkomy a máte s nimi jistotu, že vždy uvidíte, kdo je za dveřmi.
  • Propojení se zabezpečovacími systémy – propojením se zabezpečovacím systémem se po vstupu do objektu dekódují prostory, kam má osoba umožněn přístup, zbytek zůstane zakódovaný. Zároveň je možné sledovat pohyb osob.
  • Monitoring docházky zaměstnanců – Přístupové systémy nemusí sloužit jen pro odemykání vrat a dveří. Jsou vhodné i pro monitoring docházky zaměstnanců do práce, systémy pro stravování, pro výdej pracovních pomůcek a jiné.
  • Servis a údržba – Po instalaci pro nás práce nekončí. Poskytujeme pravidelný servis a údržbu, abychom zajistili spolehlivý provoz vašich přístupových systémů.

Kontaktujte nás ještě dnes a dozvíte se více o tom, jak můžeme zvýšit bezpečnost a kontrolu nad přístupem do vaší nemovitosti

Jak probíhá spolupráce

1

Úvodní setkání

Nejprve si společně probereme vaše představy a vysvětlíme vám technické možnosti, instalace kamerového systému ve vaší nemovitosti. Probereme výhody a nevýhody jednotlivých systémů.

2

Vhodné řešení

Na základě vašich potřeb navrhneme a přizpůsobíme kamerový systém vašim očekáváním. Společně vybereme technické řešení, které vám bude co nejvíce vyhovovat.

3

Odborná instalace

Naši odborníci zajistí pečlivou a kvalitní instalaci kamerových zařízení, včetně ovládacích aplikací. Proškolíme vás, jak kamerový systém používat.

4

Údržba a servis

Po instalaci se můžeme domluvit i na další spolupráci ve formě pravidelné údržby a servisu. Zajistíme tak, že váš systém bude v dobré kondici a nezastará.

securetech kontakty
Pustíme se do toho?
Ozvěte se nám zde